"Člověk, který cestuje s touhou dozvědět se, cestuje přes všechny dálky, hlavně k sobě samému…"
Jan Werich

Dovolená na Rhode island

17. srpna 2015 v 12:00
Ahoj všichni! <3

Dnešní článek bude o dovolené na Rhode islandu, na kterou mě vzala rodinka. Rhode island je malý stát na východním pobřeží USA, svou velikostí srovnatelný s rozlohou Libereckého kraje.

Museli jsme vstávat hrozně brzy, asi ve 4 hodiny ráno. Ani jsme nesnídali, protože děti jako obvykle nemohly v noci usnout (jako obvykle, když se má dít něco "velkýho"), takže samozřejmě jedly pozdě. Na letiště nás odvezl rodinný přítel, abysme auto nemuseli nechávat na parkovišti u letiště a platit ty nekřesťanský peníze. :D Na letišti klasika-HLAD, takže děti snídaně a dospělí kafe... Nasedli jsme do letadla a než jsme se nadáli, už jsme přistávali v Providence. A protože jsme bydleli u HM rodičů, vyzvedl nás HM tatínek. Strašnej sympaťák, srandista a hrozně mi připomínal mýho pradědu.

Protože jsme dorazili docela brzo ráno, hned jsme vyrazili na pláž, na kterou jsme museli jezdit autem, ale bylo to asi jen 10 minut a jezdili jsme kolem strašně krásných domů. Do jednoho jsem se hned zamilovala! Cihlový dům natřený na bílo, s dřevěnými okny a modrými okenicemi, velká upravená zahrada a na pobřeží, takže s vlastním přístupem k vodě. Při pohledu na něj se mi hned vybavilo Řecko. Škoda, že jsem si ho nevyfotila, hned bych vám sem hodila fotku.

Na pláž jsme chodili každý den a dělali všechno, co se na pláži obvykle dělá. :D Váleli jsme se, koupali, stavěli hrady z písku, potápěli jsme se a lovili kraby do kyblíku. Děti maj hrozný štěstí, že jsem vodouch a jako malou mě to taky strašně bavilo. Hned jsem si připadala, že je mi zase deset, nasadila jsem potápěčský brýle a už jsem byla ve svým živlu!! Vypadala jsem určitě srandovně, když šel někdo okolo, vždycky pokukoval a usmíval se. No ale já jsem si to užila a děti byly šťastný, že mají plný kýbl krabíků :D

Já jsem si to strašně užila těch pár dní mimo "domov" a velkoměsto a ikdyž to bylo s rodinou a dětmi, vůbec jsem neměla pocit, že pracuju. Prostě to byla dovča i pro mě. :) Zkusila jsem humra a to se vším všudy, to znamená, že i to maso jsem musela vyšťourat z klepítek a krunýře. Jako, znova bych si ho už dát nemusela :D Je to takový sladký maso, namáčí se v rozpuštěným másle.... Zkusila jsem, ale neuchvátilo mě to :D Taky jsem zkusila ústřici, jedli jsme to s nějakou křenovou omáčkou. Já jsem na zkoušení nových věcí hrozná! Nemám to prostě ráda. No ale když vás HM u toho točí a HD, který sedí vedle, vás drží jednou rukou kolem ramen a druhou buší pěstí do stolu.... To všechno při slovech "DO IT, DO IT", tak prostě nemáte na výběr a tu syrovou potvůrku sníst musíte!! Postup pozření je vzhledem k syrovému stavu velice důležitý: "vylít" z mušle do pusy, 2x-3x zkousnout a polknout. :D Špatný to nebylo.. :) No a ještě mám video a fotku k tomu!

Dovča trvala však jen pár dní a nastal čas jet domů. Odlet: 6am
Jelikož HD odletěl o den dřív kvůli práci, zůstala jsem s HM a dětmi sama. No a tady začíná další story... Přijedeme na letiště, když v tom HM zjistí, že si zapomněla řidičák, tudíž nemá průkaz totožnosti, což je prostě problém! :D No ale že to zkusíme, vysvětlila security svojí situaci, ukázala jim asi milion dalších kartiček se svým jménem a kreditky a snad i účtenky, prostě všechno co našla v peněžence! :D Nakonec jí pustili dál, ale musela se podrobit přísnější kontrole, což zabralo o hodně víc času, než jsme potřebovali. Následoval sprint k našemu Gatu, letadlo tam ještě stálo, "tunel" byl k němu taky připojený, ale u přepážky nikdo! Tak jsme začali bouchat na dveře, mávat na piloty a táák, prostě upoutat pozornost. To se nám nakonec povedlo a z tunelu vystoupila letuška, musím podotknout, že už od pohledu nebyla příjemná. A to se mi potvrdilo hned, jak otevřela pusu. Dovnitř nás už nepustila a tak jsme koukali, jak nám to naše letadýlko ulítá. Můžu vám říct, že je to horší, než když vám před nosem ujede autobus! :D Story pokračuje... HM se snaží zamluvit další let, letuška jí oznamuje, že nejbližší let je v poledne, ale že bohužel nemá 4 místa a jeden z nás bude muset počkat do 3 odpoledne, OK-beru to na sebe, o pár vteřin později nám oznamuje, že přeci jen 4 místa má! Juchůů, poletíme společně (nechápu, jak mohla přehlídnout 4 místa vedle sebe). Mezitím začala Vivi brečet, že jsme to nestihli a že děsnej průšvih, no... takovej ten hysterák.. Kdyby nezačala, nezačal by ani Holden. Takže brečely obě děti, do toho HM naštvaná, protože musela do práce a já jsem tam tak seděla a snažila jsem se je uklidnit. Ovšem když má někdo hysterák, tak má hysterák a dost dobře to nejde... :D Já nevim, ale já byla v pohodě! :D Nicméně jsme měli 6 hodin do dalšího letu, Vivi prohlásila, že nikam nejde, protože další letadlo zmeškat nehodlá.. :D Nakonec ale přijeli HM rodiče s tím řidičákem, zajeli jsme si na snídani a pak ještě do nějakýho obchodu, kam strašně chtěly děti, protože je tam všechno za 5 dolarů nebo míň. Nicméně, další letadlo jsme stihli a nakonec v pohodě. :)

Tak to by byl můj příběh z dovolené s rodinkou. Doufám, že se vám líbil, určitě budu ráda za komentář nebo postřeh! Klidně napiště, jestli byste chtěli článek na nějaké téma, nebo o něčem, co vás zajímá :)

Loučím se fotkou západu slunce, jak jinak než z dovči! :)

Mějte se krásně! Terka

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.